Een flowbot toepassen binnen de sector marketing en communicatie.

Binnen de sector marketing en communicatie ben je al heel veel bezig met klantcommunicatie. Ze zijn al veel bezig met bellen, mailen, contacten en ga zo maar door. Het kan in dit geval handig zijn om het online klantenservice aanbod nog iets extra’s uit te breiden met bijvoorbeeld een flowbot. Hierdoor kunnen de werknemers meer tijd besteden aan andere werkzaamheden en kunnen klanten makkelijk verder geholpen worden op de website. Terugbel afspraak? Geen probleem! De bot plant ze graag met je in.

De voordelen van een flowbot.

Als je een flowbot vergelijkt met een chatbot dan is een flowbot nét iets beter. Bij een chatbot loopt een consument al vrij snel vast. Dit omdat de chatbot soms niet snapt wat de consument of chatter precies bedoelt. Een flowbot kan zo ingesteld worden dat er altijd een antwoord of hulp is. Indien de flowbot er niet uitkomt kan hij doorverwijzen naar een medewerker op de live chat of een telefoonnummer als de medewerker bereikbaar is. Hierdoor loopt de klant nooit vast maar wordt hij altijd te woord gestaan en verder geholpen.

Chatkracht: de specialist in online klantenservice.

Marketing en communicatie is natuurlijk een al sector die bezig is met communicatie. Een sterkte online klantenservice kan hier eigenlijk niet ontbreken. Chatkracht kijkt graag binnen iedere sector, zo ook marketing en communicatie, wat de beste opties zijn om de klantenservice naar een nog hoger niveau te tillen. Als bedrijf kan je dit op verschillende manieren doen. Chatkracht kan je hierin adviseren of ondersteunen. Het ondersteunen houdt in dat Chatkracht je helpt met je online klantenservice. Chatkracht heeft gespecialiseerde chatspecialisten die je hierbij kunnen ondersteunen. Hierdoor kan je onder andere je tijden van bereikbaarheid vergroten. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek of test de chat een keer uit op de website!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *